Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Γενέθλια με φίλους και πολλά γέλια, κράτησε λίγο αλλά ήταν αυτό που μου έλειπε.
Σχεδόν... Του χρόνου ελπίζω να με βρει η μέρα με λίγο περισσότερο χρόνο, λίγη περισσότερη αγάπη και λίγα περισσότερα φράγκα...
Δεν είναι αχαριστία, είναι το γαμώτο που ήθελες να ζήσεις και δεν πέτυχε.
Μεγαλώνω και κάθε φορά δεν θέλω καν να το σκέφτομαι, λες και έγινα μεγάλος και τρανός..
Όχι, αλλά δεν μπορώ να γίνω ξανά μικρός και....... ο εαυτός μου, όπως εγώ θέλω να είμαι και όχι όπως πρέπει να είμαι.
Πάντως το πιο όμορφο πράγμα είναι να έχει γύρω σου, ακόμα καλύτερα δίπλα σου, άτομα που σε αγαπάνε, είτε όσο θα ήθελες, είτε όσο μπορούν.
Η ευχή μου για του χρόνου είναι να είμαι καλά στην υγεία μου και να μείνουν δίπλα μου όσοι πραγματικά με αγαπούν... Θα ένοιωθα μια μικρή ευτυχία έτσι...
Τέλος, λίγο χρόνο, λίγη αγάπη και λίγα φράγκα......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου